Nowe procedury pracy serwisu
Szanowni Państwo!
W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego, w trosce o zdrowie naszych pracowników
i klientów, wprowadzamy nowe procedury pracy serwisu:
- Wszyscy pracownicy są zobowiązani do przestrzegania aktualnych zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego https://www.gov.pl/web/koronawirus
- Spotkanie z klientem powinno odbyć się na zewnątrz budynku w którym znajduje się urządzenie
- W każdym przypadku należy zachować bezpieczną odległość od rozmówcy (ponad 1,5 metra)
- W celu zminimalizowania zagrożenia pracownicy klienta nie będą obecni w pomieszczeniu podczas pracy serwisu
- Raporty serwisowe po zakończeniu działań serwisowych zostaną wysłane emailem
Pragniemy zapewnić Państwa o ciągłym dążeniu do zapewnienia najwyższego poziomu usług przy zachowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa.
W przypadku braku zgody na powyższe warunki wizyta serwisowa zostanie przełożona na późniejszy termin.
W razie wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z działem handlowym lub biurem 58 762 90 90.